Tuesday 20 September 2011

BOTAK saya CINTA ELYSA ke? nop!

~mencintai aku dengan seadanyer~


kalo kite cintakan seseorang cintailah dia seadanyer. cintailah dia yang betol2 dia. bkn dia y hendak ko ubh. bkn dia y ko ciptakan. BUKAN...

N jgn layan cinta buat masa sekarang. itu nasihat ili kali ini. tunggu keje. jgn bior otak cetek sangt. hehehhe. kenapa aku cakp cam ni? sebb aku bosan laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. hahaha aku da xdak sape nak dikaco ni la jadinyer. dok merepek kat blog ni. naseb baik ada blog ni kan? kalo x aku nak merepek n kerepek ngan sape lak? weeeeeeeeeeee..

ok lirik di ats adalh dari sound track "CINTA ELYSA". nape aku macam suke jer cite ni? apa lagi bebbbbbbbbbbb sebb ada BOTAK aku la. macho sial dia dalm cite ni.. mmg samseng nak mampus. sameseng cam ni comel glerk tau. hihihi..botak i love u  =p.. antaraskrip botak aku suke " astagfirullah hal azim kauuuuuuu".. pergh samseng2 tapi masih ada jiwa cakp cam2. macam kelako ckit la. tapi bagus la. jadi kan pengajaran samseng2 kat luar. hihihih

n lagi satu  " samseng mmg macma ni puan" hahahaha.. kesimpulan y dapt dibuat untuk episod ke 2 ni. BOTAK SUKE LANGGAR ORANG. abes semua orang dilanggarnyer. gilo.

tapi aku ada terbaca y dalm cite ni botak xdapt nak hayati sangt watak jiwang2 ni. ye la dia mamat samseng. reti berlakon samseng2 jer. tetibe kena berlakon watak samseng dalm hati ada tamn.. mana nak dapt nyer? xpe botak berusha!!!!! 

even aku xsuke ko fasha sandha tapi xpe la. ini pelepasan aku tgk cite ko. sebb botak ada. botak oo botak  atau nama betolnyer johan asari. i m in love. in love with u botak ... =)
MACHO LA GMBR BOTAK KAT BAWAH NI. weeeeeee

muke dorang lebih kurangkan?
okeh eck aku nak g negori ni. sape nak itut kite? xnak? xnak da.. inilah penangan kebosanan aku. melata la aku berjalan. bersame2 ngan sahabat y baik dgn saya iaitu shafiqahnurain ramlee n izzati abdul halim zati. ok semua orang ley google kat fb k =p

n last buat not list i miss u debu. sape debu? debu d tepian jalan yang mintak dikutip. hahahaha. ok aku da bengong. lalalala. take care semua. doakan perjalanan aku selamt sampai dan balik . amin

No comments:

Post a Comment