Sunday 27 September 2015

Project Bag Pack Korea Part 6


DAY 4

aku rindu korea!!!! ok sambung. bangun pagi kami kena cepat sebb da tempah tiket nak p gapyeong aka nami island sana. naik itx. sekali upenya aku salah tgk jam. jam korea kul6 . tapi aku nampk sebagai 7. aku pun mengerah tenaga semua orang suh cepat. cepat semuaa cepat kita da lambat. sekali? da kuar dari guesthouse artikah cakp kak sekarang baru pukul 7.10 pagi kak. wat??????? wat???? napa artikah xbagitau akk awal2? poyo la aku tanya. dia cakp saya da cakp kak. well aku ni sengal. aku dgr yang belakang jer. depan aku mmg selalu xdgr hahaha. adoi adoi. tapi nak buat cam mana dak. da keluar pon. kami pon terus ler naik subway dan g ke dongdaemun shopping complex(line 4 biru muda). meh aku hadiah kan map dongdaemun kat korang. biasanya orang akan pening kawasan ni. sebb aku pun pening. beso ngat. lepas 2 kedai dia ada jam2 pukul bape bukak. macm shoping complex ni aku tgk kul8 macam blum bukk. tapi orang kata bahagian wholesaler dia dari malam2 buta da bukak. y 2 korang kena study balik. muahahha
xtau napa xley masuk. nnti aku try tangkp gambo map balik. ok dapt
tada nmpk x?? yang ank panah 2 actually tempat makan ikan bakor. kire seafood orang islam ley makan la. 


refer sni ok http://www.visitseoul.net/en/shopping/shopping-districts/dongdaemun.jhtml


 kedai pon xbukak hoi. tapi aku ada la jalan2 sikit. ada kedai 2 3 da bukak. aku nak beli apa ke tok bos aku. bow? boo?bon? tie reben 2. tapi aku macam eh xpe la. nnti. sekali xbeli beli. muahaha. pukul 8.10 kami bertolak la pg ke cheongnani station(line 1 biru pekat).
 Dari Myeongdong subway àDongdaemun(LINE 1))à Cheongnyangni (ITX/Gyeongchun line) àke Gapyeong EXIT 3 (1JAM 28MINIT)

patot bertolak 8.45. sekali 8.45pagi kami ngah ngangaa xjumpa mana nak claim tiket hoi!!! kejadah ngat. upe upenya kena naik tingkat2 untuk redeem tiket. apa kehalnya lak nak kena naik ats bagai padahal da jumpa rail. hahah. ok pg pg kami da terlambt. terpaksa amek tiket 9.17pagi.yang booking 2 kena tolak 15%. nasib la arge tiket 3500won ja. muahah
kedai totoppp

hai semua


dapat free seat. nasib bek ada tiket lagi. kalau tempah awal akan ada no seat,

palace apa ntah ni

mesin hebat di belakang

penat nunggu
sampai ke di gapyeong pukul 9.55am. lepas 2 naik shuttle bus untuk ke NAMI ISLAND. so shuttle bus ni ada masa masanya. better naik bus kalau nak g 2 tempat. kami nak p nami island dan petite franch, tiket fee: 6000 won. boleh naik bape bnyk kali.




actually kat kawasan ni jugak ada macam kereta atas rail 2. yang kena kayuh ke apa ntah. dalma running man ada. aku berminat untuk g. huwwaaa. next time ili next time. so sampai la kami ke naami island. di nami island ada ZIP. ada bungee jumping. tgk dari jauh jer la. macam best tapi xberani haha FEE NAMI ISLAND: 8000 WON. pukul 10.30 sampai ke nami island dan naik feri

bungee jumping
menakutkan. 
nami island . nak amek pasport sementara. flag dia lebih kurang malaysia punya. myb sebb malaysia y menaikkan nami island?





gaya artis
dalam feri ke nami island
semangt malaysia masih ada. walau di korea!
dijemput oleh rumah ini
kami bergambar di pokok2 yang sangt cantik ini.

tomeyx kite haha
wani jgn kacau aku. p p p sanaa

ok cantik gambr ni. 

awak nampk x kita?















'



piezx yo

lepas 2 kami p tgk ostrich, naik jambatan ada bnyk bunga teratai. tgk tempat first kiss winta sonata.  
aku syak nami island ni adalah pulau recycle aku syak. btol2 tin2 bnykkkk dibuat hiasan. sangt cantik


jambatan ada teratai layu di tasik madu. 
Burung kasawari ni besssoooooo upenya

tempat winter sonata kiss kiss
jangan cium! xkawin lagikan?




penkek seafood, penkek kimchi dan lunchbox goncang

poskad utk awak2 awak dari nami island korea. setem 1000won. pejbt pos ada di sana. 

jumlah makan 34500 won

artikah yang bersemangat!
dekat library dia ada tempat solat. n cantik woo tempat solat dia.
ni library nya... sangt cantik okeh!
kul2.30 pm keluar dari nami island. tapi malanglah bagi kami kerana lambt nau bus datang.. kul3.25pm baru sampai. jadi anak2 semua pastikan anda tgk jadual bus bile datang ke nami island ni ok. ok lah da kul 12 am. sambungn ke petite franch di kemudian hari yang xtau bile. hiiii



No comments:

Post a Comment