Sunday 4 October 2015

Project Bag Pack Korea Part 7

assalamualaikum dan ssalam sejahtera,

dadapt naik bus kami bertolak ke petite franch lak. mau makan setengah jam jugak. sampai2 da agk letih sikit . tapi harus tabah. ok poyo sangt ayat ni hahaha. sampai petite franch ni dalm pukul 4 petang. fee: 8000 won. masuk cni ja macam tangkp2 gambr. tapi blur la apa y best tempat ni. tgk2 ohh ni ari 2 running man buat ni. running man buat tu. xda la beso sangt upenya tmpat ni. aku ingt besso la ngat. ok nak buat aktiviti apa ni? tgk show la. menapak naik ats lepas dgr c minah korea ni panggil orang suh naik ats tgk show.  aku lupa aku kat korea. so show dorang dalam bahasa korea la. muahaha. tapi xpe tgk gak. comel ngat. paham la jugak sikit2. citepasal hansel n gratel.



sebelum masuk ke dalam. tadaaaaaaa. 

wani. hang da kenapa?

tempat running man yang paling aku ingt


bangunan franch2

paris i m in love with u. puii

boneka

sebelum bermula show

3 of us

dalam bangunan

ili yo
ji hyo pnah bunyikan loceng ni muahaha



lepas 2 xtahan nak p tandas. cari tandas.n then masuk la beberapa tempat yang ada di sana. tgk jam nak balik bus lambt lagi. xpe la tungu la jap. tapi nak buat paa ni?
hmmm tetibe dgr la minah korea ni macam ajak tgk show kat tmpt lapang 2. ok sebelm tgk shoe aku ngan tikah cari tandas, sekali jumpa tempat cantik. terpaksa la dak tangkp gambohaha. lepas 2 g cafe dia beli air kopi plus roti menda ntah. da lapo. aku yakin ia halal. sekian terima kasih,

ni kami makan. roti 2 aku je gamknya makan

show yang best

pg tandas jumpa tmpt ni. 


cantik ngat. beethoven virus . betol ke ejaan?

ni map dalma 2

ni show
hi bus.

 dalam pukul 6  kami balik. menuju ke arah cheongpyeong. sampai sana ketapi laju xdak. so kami pun terpaksa guna ketapi lambt kedek kedek. menunggu la kami dgn penuh kesabaran. lepas 2 artikah wat hal lak. nak p tandas xtaham. terpaksa la kami trurun dari ketapi. lepas 2 da sampai mana ntah aku lakkkk nak p tandas. hahahaa. kena tunggu lagi ketapi. wat d heck ngat. bnyk kali gak benti perjalanan. so aku nasihatkan korang2 smua naik ler ketapi cepat. n y penting book tiket awal2 ok. pg naik ke gapyeong. balik ke cheonpyeong. so akhirnya kami benti di dongdaemun historical culture park. aku teringt c minah korea kat guesthouse cakp malam2 dekat cni ada paso malam dia. so kami pon turun n then jalan2 la sikit. lepas 2 kami lapo. kami g cari makan jumpa loteria. bantai la. shrimp burger lagi kami makn. muahah.
duk cni asek teringin nak makan yang ais lepas 2 banyk2 buh. macam semua tempat ada jual. nmpk sedap sekali. so dekat loteria 2 kami try la makan. xsdep. patot kena p kedai pengkhususan. kat cni aku beli mask toni moli. lepas 2 stokin kat cni kalau 1000 won 2 ok la argeenya, 

lepas da beli barang ckit2 kami pon p ler balik naik teksi. dekat je. 4000 won pon xsampai.


kemudian pulangggggggggggg..................................
 upenya malam masih muda.tmyeondong market xtutup lagi!!! apa lagi g jalan lagi. aduhai. semua ini mmg dunia. duniaaaaaaa. orang xsuke kosmetik ley mepek2 beli macam macam kat cni. ulang alik 3 4 kali. alahai sangt. k bye



No comments:

Post a Comment