Saturday 12 September 2015

Project Bag Pack Korea Part 2

DAY 2

hari ke 2 kami berada di jeju. diwelcome kami dengan ujan rintik2 air bergelombang. rasanya masa 2 raasa kecewa gak la sebb ujan. mr park iaitu mr won punyastaff datang amek kami tepat2 pukul 8. kami pon mengangkat la segala beg mak nenek y adan check out. mr park tolong akngkt beg. so sweet. masuk dalm kete dia tanya kami suka kpop ke x. mr park ni boleh la cakp bahasa inggeris sikit2. artikah ada ler dgr kpop sikit2. aku xdgr sangt. aku tau lagu psy . lagu 'u re my destiny'. -love from other star. betol ke nama cite 2? hahah
ujannn

mr park buka lagu psy. youtube jaa
cadangan kami mula nak p yongduam rock. tapi kami punya driver kata p last seekali. ok fine. kami pon bertolak ke Seongsan Ilchulbong Peak.  dalma perjalanan g ke sana. mr park bagi kami magic towel . mayb nak suh kiteorang lap hingus. hihihi. baik mr park ni. lepas 2 sampai kawasan limau hallabong. mr park berhenti suh kami tangkp gambo. kami on jaaaaa. sekali 2 dia masuk dalm kete dia bagi kami hallabong!!!! makcik dia bagi. wahh terbaikk. bes bes. aku kan orangemania. mmg suke abis la. manis lak 2. hihiihi.. aku dgr orang cite hallabong ni xleybawak kuat jeju. bnyk je orang bawak balik aku tgk. so aku pun confuse. hahaa
nmpk daun je kat belakang. hahah
auntie bagi freee hallabong


ni dia hallabong manis. bnyk dapt. erkk alhamdulillah.
kami nak kincir angin y smart juga kat cni. lepas 2 kami pon sampai la ke tempat dituju.
cantik kincir anginnya. kat malaysia ada ke ek? kemudian kami teruskan perjalanan lagi  dan sampaiiiiiiii. di sana mr park bagi kami baju hujan. hahaha. amal da suh bawak baju hujan tapi kami cari kat giant xdak. naasib bek mr park ni bgus.dia sediakan tok kami baju hujan. bawak payung pon xdak gune masa ni sebb angin kuat glerk. 


kami bkn naik puncak pon. tgk orang naik pun da penat. stamina xcukup lagi aku ni. hahaha. kami tangkp gambo apa yang dapt jo la. 
ili dan patung
hai semua hai




ili nadirah 2
me n wani. nice one
me n mr scoocoo wani yang membantu sepanjang perjalanan di korea.

 lepas 2 kami meneruskan perjalanan ke tempat seterusnya iaitu  Seopjikoji Coast .
aku xpaham tempat ni ada apa. sebb aku mmg xtgk pon pasal attraction kat jeju ni. hahaha. dorang kata ada rumah api masuk dalm cite korea. bla bla. aku tgk gak cite korea. tapi aku xpasan lak. yang mana ya? hahaha.  kami berjalan dan tangkap gambo. masa ni  baru kami ingt sepatutnya kami kena p beli canderamata kat ichibong tadi. tapi lupa sudah. so xley nak wat pape. hehe
rasa diri ni macam model lak. haha

me n tikah
comey gambo ni. bkn ko. aku aku haha
weeee


belakng 2 umah tempat pengambaran apantah, besoo

nmpk manusia semua naik atas 2? 2 umah api. yang dalam drama korea apa nth

kemudian kami da lapo sangt. lalu kami p la beli sotong dekat situ. arge 8000 won xsilap. satu ja ok. tapi fresh la.dia bakar kat situ. sotong kecik lain argenya

sotong bakar
lepas 2 kami da abis makan p la pula ke folk village. tapi folk village ni yang xkena bayar punya. boleh saja mana2 asal dapt tgk folk village hahaa. folk village lagi satu kena bayr. n dalam masa yang sama dia ada persembahan bagai. yang ni xdak.
kenapaa aku suke senym camni. kenapaaaaaaa??? kenapaaa???


say hiii

macam dalm cite korea ak tgk

umah dekat folk village
ok aku da ngantok. later sambung lagi. padahal hari pertama kat jeju pun xabis lagi. huuuu

No comments:

Post a Comment