Saturday 8 October 2011

6 october itu pilu aku~

apa itu cinta? bak kata lestari cinta itu ketawa dan air mata.. someone penah bagi lagu ni kat aku. aku paham apa lirik 2 cube sampaikan. yes bosan 2 xpenah lari dari kehidupan. cinta hampa? n yes aku paham lirik2 lagu 2.. =)



love? love? love? mungkin kah akan ada lagi love 2?

macam mana kalo juz "me" je yang ada? maknenyer 2bkn cinta anymore
bile kite cintakan seseorang kite akan tutup semua kelemahan n somethin pelik2 happen. kite xsedar dia xcinta kite pun da. gado? xdak pun. memg susah nak tgk aku gado ngan dierzx dulu. ianye terjadi tibe2 masa aku lepas praktikal hospital sungai buloh n nak final exam. =)
i love u but if u dont love me wat can i do? =)
alngkah indahnyer kalo kamu masih memikirkan benda yang same 
xsame idup setaun ni macam 6taun lepas =)
post ni mengenai kenangan 6 oktober aku...da 3 hari berlepasnyer 6 october. ada apa dgn 6 oktober? kenangan beb kenangan =) da setaun.. baru saat aku rasa aku dapt menghayati watak dan nak tulis pasal 6 oktober ni. even da setaun berlalu, tapi tiap kenangan segar lagi dalm ingtan aku. agk2 la pun 6taun bercinta setaun nak luper. aku 6taun bercinta seumo idup xlupe. hahahahaaha. 2 yang susah jadik aku. =) kalau ada sesape perasan beberapa hari sebelum 6 oktober aku macam meroyan kat fb.. post pun stok jiwang2 karat.. pastu semacam jer status2 kat fb. hahah. punah punah.. aku penah tanya dia nape xpilih 10.10.10. cantik sikit. bengong kan aku? tapi mmg aku nak la tarikh 10.10.10 puas ati ckit kalo berpisah dapt no cantik. hahahahha.
sepanjg setaun ni aku belaja dari pengalaman. aku belaja jadi lebih matang lebih daripada kebiasaanyer. mungkin aku snyum kat luar tapi dalaman aku x. mungkin aku gelak2 kat luar tapi dalman aku tersedu sedan. sape tau? =) hihihihi..

saat akhir aku jumpe dierzx pun aku masih ingat lagi. macam mana kami berpaling dan membawa haluan masing2. n masa kat lrt 2 dia macm nak cakp somethin buat aku juz ignore n tunduk. bagaimana dia pandang aku yang naik train n aku tunduk tok xnk terus lukekan ati aku. tok xkan biarkan dia nmpk aku nangis. aku try jadi orng yang tabah dan kuat masa 2. aku berjaya tidak menangis saat2 akhir 2. tapi aku tewas ngan ati aku yang masih ada sayang ni. aku nmpak mata dia merah. aku nmpk dia kesat mata dia. aku nmpk semua. tapi aku xley wat pape. dia bkn tok aku dan aku bkn tok dia. aku x deserve dia. dia deserve seseorang yang baik n solehah tok dia. siapa la aku kn? layak mana aku tok bakal ustaz macm dia? =) kalau itu yang dia nak, itu yang aku bagi. bahagia 1 dia nak 2000 bahagia aku bagi. hahahaha.. " jike benar kamu cintakan seseorang lepaskan dia untuk melihat dia bahagia" .. jadi kerna cume aku jer yang masih setia maka aku lepaskan.. =) bodoh sebenrnye ingt benda da lepas ni. waste my time. tapi nak wat cemana? da teringt. aku kalo teringt aku lebih suke express kan. aku xsuke simpan2 wat kenangan terindah dalm ati pastu merana diri kerna memendam.

dalm masa setaun ni xtau la bape puluh hibu jute kalli aku teringt dierzx. dia tersenyum dia bercakp. wah. bile dia senyum ilang semua sakiit aku. dia xtau menda 2. aku je tau. hahahah..
aku cube untuk melupakn. aku cube. tapi hanya berjaya sekejap je. xsenang nak lupa. kekadang aku rasa macam nak col dia. i miss that moment. really miss it. dia pendengar yang yang paling setia. bile aku tension mmg dia tempat aku luah. tapi apakan daya? jodoh tiada =) 
saper2 yang birthday 6 oktober sori sangt2 if aku terlupe nak wish after2 dis. terutamanyer my sahabt shafiqahnurain. sebb aku ingt aku mmg nak luputkan tarikh ni dari idup aku. aku nak biarkan 6 oktober berlalu tanpa aku sedar "eh arini da 10 oktober" .. alngkah indahnyer dunia aku kalau aku berjaya wat cam 2. wahahah

naseb bek 6 oktober ritu aku terkeje prn, itupun secara mengejut. mmg Allah sayangkan aku. xdak la aku feeling2 tangkp leleh 6oktober ari 2 n menangs macam pompuan gilo. haahaha.

ramai yang like image ni bile aku anto kat fb. yes ini lah ciri2 yang most pompuan nak pada laki. tapi no one perfectkan? terima dia seadanyer. perfect itu bkn wajib. n anda pun bkn perfect nak daptkan MR PERFECT rite? =) tapi xsilap aku most ciri ni ada kat dierzx. mmg makin lama la susah nak melupakn . perfectkan dierzx? perfect la sangt..hhahahah..=) accompany at nite? mesej mesej at nite la 2. hahahaha

tomeykan?



aku jadikan kes aku nii pengalaman "terindah" ni. aku pandang ke depan dan set in my mind every cloud has a silver lining'..setiap apa berlaku dalm idup ni pasti ada hikmahnya.
selamat tinggal n syukran cintaku~
 disebbkan eck aku nak mengerjakan diri lagi, molekk la kirenyer aku mengundurkan diri dulu. piezx no war =)

No comments:

Post a Comment