Thursday 6 October 2011

prn worker 6

arini bangun pagi, gosok gigi, cuci muka sekali... pastu bz nak buat somethin yang agk important gak ah. pastu mmg da bersiap nak g gombak. then amek la phone. 3 missed call ma. aku col balik. upenyer tokey cina kedai beg call. suh wat prn. perghhh xberagk. da kul 11 masa 2. dia suh aku keje arini. terkejut aku. xpenah lak orang col on d day nak suh aku keje. huhu. nak g gombk ni. dgr suh keje terus cakp ngan mak aku xjadi. aku nak keje. dapt duitkan? ahahahahhahaha.. mmg mata duitan kan aku? again bkn mata duitan k. but memerlukan wang =p.. terus col dia balik n cakp okeh saya datg sekanng. itzx all bout money bro. hahahahaha.. rm3 sejam? bantai la. xdak kisah punyer..

ni first time keje kat kedai ni. arini bile semua orang tanya mana aku keje aku jawab la kedai 2. semua pun tidak percaya. mengapakah? hahaha. sebb kedai 2 ellegant sangtke sampai aku xley keje? huhuhu.. semua ingt aku memain. hahaha.. mayb orang xpecaye aku keje kedai 2 sebb pekerja n tokey dia seksi. tetibe aku lak xseksikan haha. mana xseksinyer. suar pendek betol2 bawah butt dia. hehehe.  lantak mereka la ..xkisah la keje mana pun asal dapt wang. wee. sabtu ni keje kedai auntie kasut. yahuu,, wang datglah padaku datng laaaaa.

baik gak bos aku kat kedai beg ni. siap belanja aku makn lagik k. berbesar hati saya dapt makn free. nice la dia ni. perangai pun cam gilo2 gak. melata tempat dia jalan2. tapi dia macam jenis tension2 gak kot. tension2 hisap rokok. heheh

ingt x pompuan mulut longkang yang aku cite dulu? arini aku cakp la"sejuk tol arini".. dia pun jawab. "xsejuk pun". memng kaw kaw la kena ngan aku " da ko pakai jeket ni mana nak sejuk".. xboleh blah. sah sah dia pakai jeket 2 sebb sejuk kot. lempang laju2 baru tau. dia jawab "ni bkn baju tok tahan sejuk". wat ever. nak cover xboleh blah. sekilas ikan d laut da tau jantan betina.. entah apa masalh dia nak kenakan ak ni? tidak la hamba ketahui jawapn nyer hohoho..

oh lupe. arini aku agk terkejut sebb aku baru tau ada gak pompuan bertudung isap rokook. huhu tau lak malu isap rokok dalm toilet. huhuhu.. n jangan meraba di tempat awam k. haih. mungkin orang xnmpk tp Allah 2 Maha Melihat dan Maha Mengetahui. da ada ank bini sibuk mengedik. haih .nauzubillah~

bye byeeeee~

No comments:

Post a Comment