Monday 22 August 2011

rindu~

arini aku teringt seseorang. aku damn punyer rindu dia punyer senyuman. senyuman dia lain. sebb senyuman dia manis. hahahaha. rindu glerk weih. teringt macam mana dia snyum. macam mana expresi wajah dia. i dont care either dia ikhlas atau x senyuman 2. sebb senyuman 2 la y buat aku gembira. nape aku ley tetibe teringt dia? sebb rni aku pakai shirt y dia bagi aku masa belaja kat pondok kelantan dulu. =) huhuhu. n ari ni gak aku ternmpk gambar dia dalm fb kawan dia. mayb gambo terbaru dia. dgn kawan2 scol dia. 

dia pakai kopiah. masih tembam2. xpe. dia senang naik n turun berat badan. lain la macam aku. aku naik je. hahha. n muke dia nmpk quite cam alim ckit. well ustaz kan. mayb dia nak ngorat pompuan2 solehah n baik2 kat luar sana . so dia kena ubh diri dia jadik y terbaik. ini bkn pesimis. ini kenyataan. orang y bek wajar mendaptkan y terbaik. aku arap sangt dia bahagia dgn idup dia. n i know dia mmg bahagia pun. aku xdak pun xbawak impak ma. sebb aku tunggul je dalm idup dia. upzx. 

menda ni semua jadikan aku kuat. aku xnak ingat, aku mmg xnak. sape nak ingt kenangan yang damn cam ni? xdak sape nak. cume manusia biasa ada rasa rindu. rindu 2 datng tetibe je. kite xmintak tapi dia hadir sendiri. korang pun penah gak kan tetibe rindu orang y da xda d cc kan? i mean bkn je yang meninggalkan dunia but semua ler. . ini lumrah idup. kena hadapi. kena kuat. kalo ditakdirkan dia bkn milik kite maka sampai bile pun bkn. ko pakse dia jangan tinggalkan ko pun xdak gne sebb dia akn g gak . 

6taun beb. dia da jadik separuh idup aku. bile da xsuke juzx go like that. go y bersebb. sebb apa? sebb xsayang da xcinta la. senangkan idup ni. lepas 6taun ko agk2 bosan ngan awek ko ke pakwe ko ke. ko blah la. seng ckit. boleh turunkan jumlah penceraian dalm dunia ni woo. lebih baik go masa couple dari kawin kan? tgk aku positif. sape kata aku suke bersangka buruk je? haha

bile bercinte kite macam bina satu kehidupan lain antara kite dan dia. bile dia pg da tinggalkn idup 2. jadi apa tunggu lagi? kena move on la. keluar dari idup 2. buat pe lagik idup dalm dunia 2 sorang2. 

xdak laki pun aku boleh teruskan idup lagi. mak ayah aku ada, bnyk lagi tanggungjawab kena tunaikn before pk pasal ni dgn lebih mendalam. sekrang aku xley nak take series da hal menda ni. aku jadik bnyk main, kalo nak panggil orang sayang ke? nak panggil love ke? itu da xjadik masalh buat aku. aku xdak perasaan bile aku cakp menda 2. aku xrasa pape.  itu aku sekrang. aku buang masa 6taun beb. tapi x dihargai. jadik aku xnak buangkan lagik bnyk masa . jimat ckit masa aku. huhuhu..

sori kalo ada sape xsuke entri ni. aku sekdar luah perasaan aku. xsuke jangan baca k. n aku bkn tulis menda ni tok dia baca. dia xtau pun aku ada benda ni. so xtimbul isu aku nak tarik perhatian dia dengan buat entri ni. =)

aku rasa aku kena main pingpong la. biar hilang semua benda bodoh ni dari fikiran....semoga rindu ini hilang dengan segera. i pray. I pray. 

2 comments:

  1. ili aku mcm fhm je perasaan ko ni.... sabar ye ili.. perasaan rindu mmg akan datang, masa akan dtg pun die pasti datang lagi, yg penting kte tau cmne nak handle perasaan tuh... jgn wat kte emo sgt, smp marah org lain ke, nangis2 ke... aku ckp ni sebab aku sndiri dah lalui...huhu..

    ReplyDelete
  2. hehe. setakat ni kalo aku emo xdak la marah orang lagi. emo2 cam ni je la. paling koman wat gilo ckit. bertuah orang xkena marah ngan aku. hahah

    ReplyDelete