Monday 1 August 2011

KHAIRUL fahmi ku ada skandalkah?

Lagu favourite aku adalh. one in a million by NEYO 
lagu ni da bergema je kat telinga aku dari tadi. =)lagu ni bawak impak gak kat aku. haahhaa

biasa kalo bukak pose mesti adaorang wish selamt buke puasa kat aku . tapi sekarang da xdak. xdak jodoh kan? =) terasa ckit la ketiadaan 2. tapi idup harus diteruskan... cakp pasal xdak jodoh ni aku teringt la plak c PAKWE AKU bernama KHAIRUL FAHMI 2. DA PUTUS TUNANG KATANYA.. n dgr2 cite ada SCANDAL dgn budak belasan taun weih. adoiii.. apa ni Apex? cari budak kecik? tapi coml gak ppompuan 2. xbek apek wat c elia cam 2. nangis2 melalak la wanita bernama elia 2 aku rasa. bercinta bagai nak rak. rak ke? xtau aku. aku memandai je hahahaha.. apapun wahai orang ke 3 behave yourself. dunia ni bulat je. bukan bersegi. apa ko buat kat orang dia akan putar balik jadik kat ko. n u too APEK.

 Kalo xsebb dia jadik keeper hebat glerk aku xdknyer nak suke dia pun . hehehe. masa dia kat padang je I LOVE U aPEK. masa lain xlove da. hahah. pastu kat surat kabar xngaku lak ko ada ubungan ngan budak 2. apakah? emm  mmg laki cam 2 kot. upzx bkn la semua k. sesetengh je. bile da xsuke. jumpe orang lain. blah. xpnah ingt pengorbanan orang wat. for me la . again bkn semua cam ni. Apek ni kirenyer bkn contoh y bek la. well darah muda lagi. mana mau kawin awal pun.elia ni y nak kawin awl kot.n mayb gak elia cakp somethin yng nyebabkan apek pun bertung ngan dia? percaye la apek ni xbersedia nk kawin lagik. OKTOBER ni nak kawin? emm awal gilo. dia xbersedia. =)
mesti pakwe aku pening sebb semua orang da tau aku ada skandal ngan dia. ohhh jgn serbu i nyah =p
dunia artieskan? penuh dengan XOXO. bak kata hazama: tanya sama pokok apa sebb goyang, tentu jawabyer angin y kencang".. 
kesimpulan: mana cerita 2 nak wujud kalau xdak angin yang datng. =)

No comments:

Post a Comment