Monday 1 August 2011

fahrin d bazarr

AHLAN WA SAHLAN YA RAMADHAN..

SELAMAT DATNG YA RAMADHAN

moga setiap hari2 ku yang mendatang ini dilimpahi dngan amal2 yang lebih tekun. insya Allah.. 
aku sedang berushha keras merealisasikan azam2 aku ni. moga berjaya ili. moga berjaya.

tadik g bazar ramdhan. OMG aku jumper fahrin y comel. badan dia sasa gler weih. ishzx2. beso bidang dia. terkezut boboy.  aku pure2 xheran tgk muke dia. mak aku lak y lebih2 hahaha.. mas anak balik pun jumpe gak dgn fahrin ni. tapi msa 2 ada chi(alah y berlkn dalm blogger boy 2). berpeluh2 laki 2.dorang ngah berlkon dengan semngtnyer. konon2 c chi terjumpe fahrin kat bazar batang kali ni. weeee.. nak tgk la tv. kot2 ada muke aku masuk. badan masuk ckit pun kire ok lah. hahahha
macho nyerr



dulu aku penah cite pasal sorang abg ni dok cakp pasal ayt gtung diperbuat darik bullu ketiak kat kiteorang di ecnsave. pasal kawin da nikah lum la. korang ingt x? xingt xpe hahah. tadik aku jumpe dia. bini dia comel je pakai tudung. alhamdulillah. nak terjumpe lak dorang kat bazar. abg 2 tanya la ko wat apa kat umah. kedai datutupkan. aku pun jawab la menganga. pastu aku tgk expresi muke dia macam nak dajalkan aku je . mmg dia nak dajlkn aku 2. comfirm. chis. nak cakp nnti membeso lagik la badan ko 2. abg 2 mulut xdak insuran ckit. keje polis kalo xsilap aku. dia mmg ikut sekati dia je nak cakp apa. ahaha..

ecok nak g gombak ke xnak ek? malas malas malas. ok jawapanyer mlas. eck xyh g gombk. duk batang kali bca novel. weeeeeeeee

No comments:

Post a Comment