Tuesday 17 December 2013

penang v1


assalamualaikum dan salam sejahtera ;)

arini nak cite pasal trip saya. trip apa yer? trip ke penang =)
 so apa cer? 13-15/12/13 aku yana n pija g penang. perjalanan yang panjang dilalui . mengantukk. yana bawak kete. so apa adahal. hiii

tinggal mana? naza tallya, tanjung bungak, penang. dekat ngan batu feringgi, hii..
tengahari dgr ombak . perghh

sarapan pun dgn ombakkk

ini dia ini dia, tmpt yang cantik


lepaak jap pastu g makan us piza. kawan aku asek recomnd ni jer. aku rasa biasa jer. tp bagi dia sedap sangt. nape ek? tiada jawapan tok itu hahah
ni la dia. tadaaa
kami perlu panjt untuk mendaptkan gambar ini. da tgkp cepat2 turun. kahkah

lepas 2 kami g jalan2 chow rasta. beli jeruk le kununnn. lepas 2 kami pg ke pesta penang. ehek. macm2 ada ok
melawat tapak indonesia

semart umah lampu ni

hai kawan2

chow rasta. test2
malam lak kami pg feringgi!!! beli macam2 jugak la...jd buat apa sane? tgk hardrock. hehe tgk jer ok sebb nak parking  pun penuh tau. pastu lalu escape. hmm. jalan bingkang bingkuk kat cni . kalo ada bas lalu aku rasa xnak bagi kete jalan jer. oh kat penang ni aku bawk kete. macam hebat jer bawak kete kat penang kan? tapi apa adahla . gps ada. gps ada . alhamdulillah Allah bagi petunjuk =)


next= kita sambung, sebb ili da ngantuk. =)

No comments:

Post a Comment