Sunday 8 December 2013

aku suke dia ;)

aku suke dia. itu pasti. tapi sampai bile aku akan suke dia? itu kena tanya hati. hahaha

"If you choose a wrong mate,you are totally checkmate".amek ayt status zulaika adik akay. yang dambil dari novel xtau tajuk. 

suka jer. apa masalh? xsemestinya yang kite suke akan jadi milik kite. kadang2 kite suke makan eskem. tapi kalau da demam terpakse la xmakan eskem. so? apa hubungannya? hahahahaha. 

aku macam asek terbayang seseorang sebgai jodoh aku. da lama da benda ni. macam kuat. tapi aku xrasa benda 2 akn terjadi. tapi. ah mapuh la. ada aku kisah.  jodoh petemuan di tangan Tuhan. mungkin aku xkan kawin? mana aku tau dak? perancangan Allah adalah sebaik2 perancangan,

apapun esok nak bawak kete balik slim. jadi marilah tidor. kepada dia yang saya suke. esok lapor diri molek2. hahahaha. malang tol kau ni sebb aku suke kau. tabahlah. ;)

No comments:

Post a Comment