Tuesday 14 January 2014

penang perak v2

sambungan......

esoknya kami p lepak makan sarapn tepi kolam pastu tgk laut ckit2. Lama LA gal kami Kat CNI. Sambil memerhatikan kerenah manusia hehee.
Kawan aku 2 org dok cibuk tinjau budak2 kecik Mandi.konon2 Ada feeling keibuan ler 2, Ada abg y jaga glerk adik dia. Siap take turn sorg 2 Mandi kolam budak kecik.

Turun pntai

Smbil mkn tgk org Mandi kolam. 

Abg macho training
 DA siap berkemaskami g penang art street OK. Aku teringin g. X penah p. Batak jsp. Msalhnya depaa lk y tngkp gmbo bnyk. Sale y xpenah p sebnrnya. Confuse aku. Haha

Chehh




Depa suka gmbr no. Tgk LA sape tngkp da. Haha

Xnampk real sangt. Tp boleh la Dr xda haha
Lepas 2 kami g melantak Kat line clear. Aku xsuke nasi Putih so mmg bkn aku LA. Tp ramai org Kata sedp. Xkisah LA dak? Lain org pain lidah.
Petang 2 kami bertlk g manjung . yana Ada main futsal. Depa kata kenyang. Mana xnye bnyk glerk lot nasi kandar 2. Huhu.so 

malam ITU d Ritz hotel Manjung kami makan megi jer. Hahah Maaf lpas makan megi pillow talk xdpt dibuat gara2 ngntok. ITU semua alasan hahah. Kejadian di Manjung membuktikan bola ITU ajaib kerna berjaya keluar Dr gelanggang futsal Dan naik ats court. Pandai dia tau. Hahha
Nmpk x permainn bola 2? Mn no kuar?
Megi mnjamin keluarga bahagia

 Lepas abes main. Yana DA bsuk. Kena cr tmpt Mandi. Hahahah. So kami Mandi d teluk batik. Sorg jer nak Mandi. Tp biasalah mana ley dia mndi sorg2 dak. Hahaha. So aku pun join. Balik Mandi melantak ayam golek sedp Dr manjung plus buahh. Nyamiii


Teluk batik time

Panorama tngahari buta d teluk batik
Puyus INI oorg 
Menara cndong
Balik kami singgah teluk intan dulu. Col kak Linda. Kat sabak lak macik 2. So g let mnara cndg. Walaupun selalu blik teluk intan tp xpenah msuk CNI tauu.  K lab DA penat popek2. ITU lab pengakhiran cite aku. Kami balik Dan hidup a man damai. Bye semuaaaa

No comments:

Post a Comment