Saturday 22 December 2012

sejenak di HSR

tanggal 16/11/12 bermulalah secara rasmiya aku sebagai FRP di hospital slim river. hmmm boleh ke aku jadik frp ni? aku harus yakin ngan diri aku! tugas prtama adalah pg hari bertemu pelanggan. bersama2 kami menjayakan hari bertemu pelanggan!
miss yean  yang da berpindah ke sepital kampar.
hai semua =)

majlis perpisahan miss yean n wani. =)
wiii
piezx yo!

kami =)

majlis perpisahan secara sepital
tersenyum lebar!

nyamiii

goin 2 miss u miss yean! wani xyah miss satu umah haha

 prp baru masuk. kak linda pun ada. maka bermulalah era permainan kami warge farmasi. selasa dan kamis menjadi pilihan untuk kami main =) main mmg best! sakit jiwa boleh ilang. lepaskan dgn smash. kebabom. lepas xlepas belakang cite. ahahaha. tapi kalo main ngan yusri n shah sakit jiwa. orang beria g depan tetibe bola ke belkang. huh.

sepenuh hati main

gambo skandal. hahahahha. hanya aku n yana jer paham. hahahahaha
 jumaat bile ntah g la aku , yana , shah , yus ke jj rawang. mmg xberenti gelk tol ngan budak2 ni la. macam2 perangai yang dijumpai. hahahha nak tgk cite pa pun gado. nak makan apa pun bising. amek cili pun blur. kelakar glerk dapt kawan cam ni. baru aku rsa kehidupan giler2 same mcm kat u dulu bile budak2 ni ada. bos aku cakp. frp n prp xley rapat2. ada aku kesah? kalo dia xnak rapat biarlah dia xnk rapat. tapi jgn sekaat orang lain. itu orang punye hak. setiap deti mengembirakan bersama mereka mmg xkan dilupakn . piezx bro =)


nandoss =)
 as wat i said kuar dgn bebudak ni buat ak rasa life aku kat u. kelakar. video di bawah adalah video c mubin minum air masam. puye xtahan sangt masam siap tutup muke. comel glerk lu ni bro. masa ni kiteorang wat gilerk. baru lepas makan kat perahu pecah, n suddenly terpk2 pasal sup cendawan kat e place lak. bantai ley g sane lak. xpuas2 melantak. hahaha. roti sapu butter ckit. kasi celup dalm sup cendawan. perghhhhhhh terbaik wa cakp sama lu der. oh aku n mubin berkongsi minat yag same nampknye. haha. 


farmasi klinik pakar punye loker da jadik cam taman kanak2. ada gambar buah bagai. tapi smart! aku suke! hahaha
BEGINILAH KEHIDUPAN AKU DI HOSPITAL SLIM RIVER.. adakh akann berterusan? adakah?

No comments:

Post a Comment