Saturday 7 January 2012

salam akhir salam teristimewa

Salam akhir salam teristimewa.. =)


itu memang antra lagu kesukaan aku. aku akan menyanyi dgn terlebih feeling sampai rosak lagu kalo nyanyi lagu ni..hahahahha.. sudirman one of my idol. y? sebb dia bijak n jadik lawyer but in d same time dia jadi penghibur.. dia buat multitask. so aku minat dia. dari kecik aku selalu usha arwah ni..

ari 2masa karok nga member2. kebetulan kawan aku rakam aku nyanyi lagu ni. so aku gatal tangan nak abadikan link 2 kat cni. sbb aku takut aku lupa aku ada rakaman lagu 2. hahaha.aku xsuruh orang dgr k. tapi kalau orang terbukk link ni n dgr makneyer dia bertuah. sebb dia berjaya mendgar kesumbangan aku menyanyi. bkn semua orang nak letak video dia sumbg nyanyi. muahahhaha

dgrkan lah~ salam akhir

kredit to izzati abdul halim zaki sebb merakam. n kredt gak tu tukang kuat melalak shafiqahnurain ramlee. 2 orang ni mmg kawan karok aku aku rasa. sebb kalo jumpe 2 nak je karok. haha. aky ko poyo kata xnk nyanyi akhirny ko yang melalak cam orng glerk bai. malu nyah hahaha

2 comments:

  1. haha.good idea letak link dkt sini.
    ada satu lagi video ili nyanyi rasanya.waktu before dpt kerja yg pergi melalak dgn che fa tu.

    ReplyDelete
  2. hahhahahaha. ili rasa ada kot ili simpang ritu. ari2 d bluetooth dak? dah dah dah. sendiri tanya sendiri jawab hahah

    ReplyDelete