Wednesday 14 December 2011

ili nadirah dah tua!

umo aku lagi 2bulan = 24 taun. kenapa aku da terasa sangt2 tua? kejap lagi tup tup da 30taun? walaweh.. aku je ke rasa aku da makin tua.. emm agkyer la kot. sebb aku tgk kawan2 aku semua cakp diri muda lagik. hahaha.. aku rasa kosong sangt idup aku sekarang. sebb aku xdak orang yang nak berkongsi crita ngan aku. xdak sape untuk aku mengadu. xdak sape yag aku nak risaukan. xdak sape yang aku nak pkkn..so bile da kosong aku jadik glerk2. aku jadik bnyk main. n sampai satu2 masa aku terasa "oh aku ni mmg menyedihkan".

walaupun atok nmpk tua tapi ati atok muda kan? =)
duduk di kalangan orang2 yang lagi tua 2 3 taun dari kite buat aku seakan2 sebaya mereka gak. ok aku tipu. sebb aku rasa aku macam adik kecik je duduk ngan mereka. yang first datg meja mkn tentulh aku. adik kecik kena la tunggu kat meja dulu..hahahah.. perskitaran mempengaruhi pmikiran dan emotional? apa kata anda?mmm.. before2 ni pun aku da rasa aku tua. nape aku jadik cam ni? mungkin ke sindrom2 nak kena cari teman idup? kalo betol itu adalh masalh. masalh masalh masalh. seebb apa masalh? sebb xdak calon la =). 

aku sedar diri. xramai orang boleh menerima aku seadanya. so aku xley nak harap orang suke aku n fall in love ngan aku. so aku mmg xberharap apa2. 2 pasal aku bnyk main sekarang. bagi aku idup aku da xdak pape yang istimewa. xkan ada yang istimewa. mungkin kisah silam buat aku kecewa? yap . of course. aku rasa sangt rendah diri bile semua ni terjadik. i m not perfect to be  special in someone heart. tapi sampai bile aku nak main2 cam ni? sampai bile ili nadirah saidon? sampai masa nnti umor ko da betol2 meningkt dan bertingkat2 xkan nak main lagi? tapi apa aku ly buat? aku xmengharap jodoh datg bergolek. tapi aku juga xmeletakkn harpan pun. supaya aku xkecewa. supaya aku x dilukai..

da namapun manusia kan. mestilah mahu yang terbaik dalm hidup. jadi kawan2 carilah yang terbaikkk terbaaik n jadilah y terbaik. kalo da ada pasangan 2 kawin cepat. elakkn maksiat ..tapi pk gk la kalo umo ko 19taun ko kawin awal n 10 taun lagi agk2 bosan x? hahahha. all d best to all. 
hidup bkn untuk dimusnahkan. hidup untuk diwarnekan =)

No comments:

Post a Comment