Thursday 19 January 2012

counsel

almost 3 months aku berada di slim river. masa berjalan dgn pantas yer.. hiyahhhhhh.. n arini first time aku counsel patient on how to use insulin pen. hahaha. da lama keje baru dapt counsel patient k. watever. ye la sebelum ni ada la gak beberapa kali aku kena ajo patient. tapi semua dok xjadik. patient g ipoh la. patient xbawak duit nak beli aero chamber la. patient itu la ini la. huhu. macam2. tp arini aku berjaya. selama sbulan gak la aku berlatih untuk melancarkan cara kaunseling aku. ad al ckit2 aku xigt.  tapi kira ok ler 2. heheh. n aku bertuah gak dapt patient yang sempoi n gatal . gatal? ahahaha. aku xkesah pu. sebb dia da ada bini dan ank . n patient ni understood apa aku cakp. baguih2. hehe...

kerana kekerpn aku untuk lupa maka arini aku lper  aku ada disscussion research ngan supervisor aku. da tua aku ni sampai lupa semua nyer. huhu..

 penat bermain. n lepas basuh baju aku wajr tido aku rasa. kalo xmapuh eck xbangun2. guano 2? huhu

No comments:

Post a Comment