Friday 25 April 2014

aura kejahatan

assalamualaikum dan salam sejahtera,

aku rasa aku ni ada aura kejahatan terlebih. kalau aku xbuat papapun aura kejahatan 2 boleh pengaruh orang. hmmm. aku pasti aku ada bnyk kekhilafan, ada bnyk kekurangan ada bnyk 2 pasal orang selalu xpuas ati ngan aku. orang selalu marah aku. tanpa aku tau apa penyebabnya. sampai kan ada yang marah2 , paling muka, orang tego pun xnak dgr cakp. macam 2 la. apalagi? bersabarlah. ini semua dunia. dunia fana. cuma aku ni kena muhasabah diri lagi gamaknya. mesti aku ada something y buat orang sakit ati ngan aku. hmm perlu disiasat. kalo x kenpa bnyk orang nak cari gado ngan aku dak? aku ada buat silap ni. hhhmm..

aku da arif dengan perangai buruk aku. aku da tau da. jelas nyata. dan aku accept benda 2 adalah kelemahan aku. aku xley nak ubah. tapi aku sentiasa mencuba untuk berubah.

masa dulu aku ada pergi kem kebajikan. . aku g 3 tempat berbeda. ke 2? aku pun xingt. so orang y p kem ni kebanyknnya mcm ada masalah akhlak. xkurang juga anak yatim piatu. so da cikgu tanya sapa nak p? mesti la aku nak p. dulu aku ske benda lasak2. ni. tapi sekrang aku xsuke sebb aku da gemuk. hahahaha. masuk x apa aku cakp 2? hahah.

ok so apa citer? masa kem 2, ada beberapa seklah luar dari gombak join. dia buat kat templer park rawang. bnyk la khemah2. kamipun setup laa kn. pastu ada bau rokokkkk. y budak agk baik2 sikit ni macma . hah bau rokok watsoeva. oh dorang sebelh 2 merokok kot. ini merujuk pada kawsan perkhemahan perempuan. lepas 2 bila ada perhimpunan kumpul ramai2 dorang fasi dok cakp ada orang isap rokok jgn isap rokok . bla bla bla dan sewaktu dengannya. aku macam oooo. aku tau la sapakan. tapi aku xdak la nak bagitau fesi 2. alih2 aku dgr cite tersebar cakp y aku dok bagitau fesi budak2 pompuan ni dok isap rokok. grrrrrrrr. sejak bile weih?  mana ada aku bagitau. entah sape2 yang ngadu aku lak kene. nampk permainan nya? aku ni mmg dibayangi oleh unsur dan aura kejahatan. benda aku xbuat pun orang cakp aku buat.

benda y sama berlaku gak pada aku sekrang. aku xpenah la hai nak cakp kat bos bla bla bla. kutuk2 kata dia ni xwat keje ke apa la. xdak pun aku jumpa bos beso 2. tapi orang macam aim aku kata aku cakp. grrrr. apa semua ni?

oh dunia ini penuh kepalsuan oh mungkinkah tiada keikhlasan. apakah ini suatu pembalasan kusedar kebesaranmu TUHAN, 

kelakar tapi itu la hakikatnya.

dan aku mmg sibuk buat urusan sana sini. even aku da delegate keje aku sana sini pon tapi masih berlambk keje xsiap. grr. sori my dear floating prp, sambil korang buat sambil belaja. ini bukan kerja kerani okeh. abes aku dok buat benda 2 selama ni makanya aku kerani la gitu? haha. apa2 la. aku xkisah pun . asal semua bahagia aku bahagi. konon. haha. ok i m away for 1 week. kursus. kursus 2 ada pekse gak. alamak la jawabnya, malas nak menghadapi pekse. huhu. dulu kkursus good clinical practise pon ada test gak. huahua. nasib bek lepas.

oklah selamat malamsemua. semoga semua beroleh kebahagian di dunia wa akhirat. amin

No comments:

Post a Comment