Wednesday 17 October 2012

setelah more than 1year kmi berjumpe kembali =)

pada hari ahad yang lepas lepas. saya akay n shzira mengadakan perjumpaan saje2 untuk berjumpe. lama xjumpe beb! so pagi2 bute(xdk la bute sagt) sha datang ke rumah. ap plan kami? naik genting la bebbbbbb. nak kutip stawberi. gua bujet stawberi xdak la sangt. atau pun kecik secoett. seberadanya kami di ladang stawberri kami memetik stawberi yang sangtttttttttttt2 besau dan cantik rupenye. kerna sha kata dia xnak makn yang rupe xcantik. hahahha

besar dak stwberi? palng penting beso, warne pekat . haaha

berlakon la kunun =p

ko xley amek yang dekt ckit ke ili?

nyami!

da abes kutip stawberi lawat la plak bunga farmnye...
lavender?


sebulannye stok ni! hoh beso sungguh

cape

kami xberhasrat pun nak naik ats genting. bkn berani pun nak naik permainan 2 semua. tapi teringin nak naik kete kabel! bantai la labu.!
berjalan2 di genting theme park tapi xmasuk lalla

kabus di dinihari

xnampk apa2 menakutkan sahja

hai semua! piezx yo
bali dari genting kami merayap pulak ke ikea. watpe p ikea? entah . beli benda mepek. aku beli tempat letak kertas wane pink and pinggan warne warni. hahahahitu namanaya xdak keje. pastu belik curry puff lak.ishzx2. macam2 beliye. pastu p mana lak? eh aku lupe. kami p 1 utama dulu. nak makan seoul garden. yag kelakonye carik tempat parking sampai da terkeluar dari bangunan. pastu masuk balik one utama. hahaha. bengong glerk. entah nape bnyk sagt la plak orang kuar ari had ni. xley ke kuar ari lain? haih. lepas lepak d kawsan ini kami lepak lak di festival mall. yer la nak abeskan malm bersama2. chewah. hahah. lepas 2 p uptown danau kot. skejp jer dapt p. sob sob. yang penting aku dapt beli housing andset! hahahaha. warne ijau k. cani menari tertrik . kau mmg deboom

ok ok. penat da ni. tapi nak cite lagik. aku nak cite aku penat bawak kete!!!!! yer la mana xnye . non stop dari ari rabu bawk kete ke sne la ke sni la. sabtu pun jumaat pun. ahad pun. krooh krooh. tenaga aku ni da macam air mengalir ke lautan biru.. jadi aku rsa aku kena amek supplement., tapikan aku nak mek supplemnt apa? kalo aku amek mesti aku lagi mepek sakitnye hahah. apapun bersabarlah. idup ini macam2 perjalananye. setkat bawak kete xmati pun dak? penat 2 cover la balik dgn tido berpajangan hingga ke siang ari sampai mak aku tego xnak bangun ke. hahaaha

ok korang! moga kite berjumpe lagik di masa hadapan..

hmm masa hadapannye? 
minggu lepas baru jumpe lagik sekali. asal ek??? sha tunang lak! hahahaha

sha sha tunang! tahniah myy dear =)

teringin nak dapt cupcake comel cm ni. encik bakal suami tlg bagi saya satu ni! (kawin ke ko ili?) =)it
itu saje kidah dari saya. weeeehuuuu

No comments:

Post a Comment