Saturday 29 September 2012

arini aku rasa macam nak putus kawan ngan seseorang.  mmg putus ah. haahha. dia terlalu asyik ngan idup game dia. aku da xcntct dia7 8 hari da. aku tanya dia kau kisah x ku xcntact kau? dia kata xkisah. aku ada pun xdak xde masalh. kroohh kroohhh. laki cam ni mintak penampar je makannye. hahahha. cube la hargai kawan kau ni y ada la gak tolong kau ckit walau xbnyk! hargai la oi!!!!!!!!!!!!!!!!!! ni x bile rasa nak mintak tolng baru kau datng kat aku kan? so arini aku stress lepas putus kawan. dia elok je main game. oh nak jadik cite aku terkomen la gambar dia. dia padam komen aku! xke shit glerk!!!!! aku rasa cam nak bom jer dia. macam aku ni hina sangt nak tinggal jejak kat page dia yang cantik 2. ke dia takot awek dia marah? dulu dia gak cakp kalo ada awek ke pkwe ke nape perlu nk putus kawan? xley kawn ke? bla bla bla. sekrang dia cam 2 lak. entah pape. gua nak bom lu der. bom bom kebabaom!

ok. nak jadik cite lagik aku pon pg la bangang mesej ex aku. ex aku da berubah siottttttttt. mentang2 da ada awek + cantik + bergaya + meletup. yer la x macam aku kan. berlagak siotttttt. pastu dia kata sori dia tensioon. gado ngan awek la 2. hahahhaa. dia kata awek dia perangai lagi dahsyt dari aku. padan muke kau laki.. mmg aku gumbire glerk. dulu kau kata aku macam2. hhahahaha. aku mmg gumbire gilerk rasa nak guling2 bile dia cakp cam 2. hahhahaha. at last aku lak dok cakp ngan dia jgn tension2. bla bla bla. awek 2 nak bermanje. bla bla bla. rasa nak hempuk diri sendiri kat lantai pun ada. hahahahha. watever. 

sekian terima kasih

No comments:

Post a Comment