Sunday, 14 May 2017

aku dan dia makne sudah tiada

hai blog. da lama xlawat ha....  yeeehaaaaa. sethun lebih ada tu. da bnyk tempat den poie xtulis dalam ni. kenapa tetibe aku bukak benda ni? sebb asa nak luahkan perasaan. da xley tahan asanya.

huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... terngiang suara awak nyanyi gadisku kat telinga saya.terukir di bintang. kerja gila. video awak main gitar lagu gadisku jugak. should i juz delete all of them?sayangnya.

 i miss him but i cant text him.y? ada jarak antara kita. dia bkn seperti y dlu. bkn seperti dia y aku kenal. semua sebb salah aku. aku terlalu jujur, jujur sangt.everything nak cerita. xpatotkan? n i dont even know masa tu hati dia sangt senstif. bkn cam aku.kalau sapa kenal aku tau la aku cam mana. hahaha.tp nak jd cerita everytime aku rapat dengan manusia nama laki mereka semua golongan sensetif.. myb sebb aku yang kasar dorang jadi camtu kot.plus xsensetip ngan perasaan manusia.

actually y bagusnye bile ini terjadi adalah dia bnyk bg kesedarn kat aku.sampai aku g text ex ex aku mintak maaf.kawan2 aku pon sama.mcam kelakar tp aku xtau apa aura dia.dia macam kryptonite dalam idup aku.aku ni kan boleh dikira cam superman. hahaha. dia tego penulisan aku kat mesej menyakitkan ati. bla bla bla.bnyk dia cakp. well sebb dia marah kat aku lagi. aku take it as kesilapan dan cube ubah diri aku. aku dlm proses melembutkan bahasa aku ni. xnak cakp ganas2 da.sebb aku rasa ganas aku ni xbertempat.semua pun nmpk cam marah2. see ada baik jugak aku kenal dia. dia bagi impakperubahan pada aku. actually dia jugak alarm aku. sentiasa mengingatkan aku untuk jgn melakukan salah dan pembaziran. aku perlukan manusia macam ni dalam hidupp aku. sebagai pembimbing. sebb aku terlalu kuat untuk dibimbing orang sebenrnye, haha.

masa aku ada masalah ngan ex aku dialah penasihat tegar aku.tempat aku mengadu.now bile jadi ni mana tempat aku nak ngadu da? sebb dia penyebabnya. bkn ex aku da. dia juga penah cakp. sebelum kawin jgn la nak bersayang sangt. sayang pada suami sahaja. rindu pada suami sahaja. salah aku sebb aku xikut y ni. nak wat cam mana da ati terjatuh gedebuk.

masa aku baik dgn akhi kami bnyk bercerita tentang masa depan.n 1 day after kejadian he juz make a u turn. wahai lelaki jikalau kau da bercakap tentang masa depan bulan bintang ngan seorang perempuan anda rasa boleh ke anda u turn mcam tu je? nampk sangt  anda xserius. cerita utama konon aku xmemahami? hehe. bkn lama sangt pon saya kenal awak tok paham sepaham2 sangt pon. kadang2 paham pon buat xpaham.malas nak cakp bnyk. laki bini da kawin pon take time nak paham bebetol.

xtau nak cakp macam mana rasa hati ni.da 5 hari xcontact.n guess wat? he juz dont care. aku tau dia malas nak layan aku dah.apa dia buat semua untuk suruh aku blah dari sisi dia. so aku sedar diri n now aku ngah try moveon. aku tau je dia kuar ngan orang lain.n aku xberhak nak cakp papepon sebb nothin between us anymore.moga Allah kurangkan ego akhi. saya tau ego akhi tinggi langit. dan berbahagia lah akhi. itu pilihan terbaik untuk akhi bersama orang lain. May Allah bless u n may Allah help me to forget u.
 -adiezx-

No comments:

Post a Comment